sunnuntai 6. toukokuuta 2018

Voitokas reissu Poriin

Porissa 6.5.2018
Viikonloppua tuli vietettyä pitkästä aikaa Porissa. Parasta oli nähdä ystäviä, rentoutua ja ihana oli myös nähdä Suloa ja että sillä on äidin luona kaikki hyvin. Tänään viikonlopun huipentumana Stella pääsi kisaamaan kolmen startin verran Noormarkkuun AK-6:n järjestämiin kisoihin, joissa tuomarina toimi Kari Jalonen kaikilla radoille. Radat olivat kivat ja vauhdikkaat! Hyvällä fiiliksellä vedettiin ja kisaattiin. Lähdöt onnistuivat joka radalla ja siitä huolimatta, että ohjaajan oli vaikea aina pysyä Stellan vauhdissa niin selvitettiin kaikki radat. Kaiken lisäksi, Stella meni ja voitti kaikki kolme rataa! Ihan sanattomaksi vetää, koska aiemmin meidän on ollut vaikea saada aikaseksi edes yksi nollatulos Porissa jostain kumman syystä. 

Stella <3 Pieni palkintorohmuaja :D
Tässä vielä meidän päivän radat. Erityisesti ensimmäiseen rataan olen erittäin tyytyväinen. Kuitenkin eniten olen tyytyväinen tuohon koiraan ja siihen miten se pelastaa mut omilla taidoillaan silloin kun mä jään jälkeen. Meidän yhteistyö on nyt kyllä niin kohdillaan kuin olla ja voi <3 Ei voi muuta kuin nautiskella ja pitää hauskaa. 


3x 1.sija 
Ihaillen katselen tuota koiraa, jonka ansiosta mä olen löytänyt tämän lajin <3
Kisojen päätteeksi palauttava lenkki näiden kanssa <3 Hymy oli herkässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommenttisi tähän, kiitos! :)