sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

24h reissussa


Kuva: Ella Kaijärvi

Kun aamulla herään,
Mä tuntee voin sen
Tää on kaunis päivä, mä oon

onnellinen

Sama mulle vaik satais
Taivas ois pilvinen
Tää on kaunis päivä,

mä oon sopivasti onnellinen

-Robin

Tuo Robinin uusi biisi sopi kuin nenä päähän eiliseen aamuun. Stella seisoi rintakehäni päällä kun heräsin ja se muistuttikin mua siitä, että olisi aika suunnata vähän aksaamaan Ojankoon, Vantaalle. Sulo pääsi reissuun mukaan, koska tehtiin visiitti Ellan porukoille samana iltana ja loppujen lopuksi ajoin vasta tänään aamulla kotiin. Koko automatka Espoon kautta Vantaalle oli kauniin aurinkoinen ja mulla oli tosi hyvä fiilis päästä aksaamaan Stellan kanssa.

Ekalla radalla olin heti myöhässä ekassa persjätössä, keinulla tapahtui jotain outoa ja Stella tuli siitä pois naamalleen. Liekö tuo keinu hieman liukas tai jotain kun tuomaritkin kävivät sitä vilkaisemassa pariin otteeseen, mutta keinu pysyi silti radalla. Jäin sitten vähän miettimään tuota kaatumista ja se vaikutti niin minun, kuin Stellan liikkumiseenkin. Sijoitus ekalla radalla 6./52. Hyppyradalla liikkuminen oli jo parempaa ja saatiin ihan hyvä rata aikaiseksi. Harmillisesti kuitenkin unohdin tehdä ekan putkijarrun ajoissa ja tuolla yhdellä kaarroksella hävittiin aikaa ja oltiin loppuviimein sijalla 4./52. Se on niin pienestä kiinni kun itse vähän herpaantuu. Pussilta käänsin taas pikkasen liiankin tiukkaan. Kolmannella radalla stressasin hieman tuota keinua, joka meni nyt paremmin, vaikkakin edelleen siitä poistuminen näytti liukkaammalta kuin kotihallissa. Sillä radalla sain aikaan vain kaarroksia ja putkiin viennit olivat kyllä vain koiraa hidastavia. Kepeillä saatiin kiva sivuirtoaminen aikaiseksi, kun taas kontaktien suorittaminen ei ollut parasta Stellaa ollenkaan ja aavistelin sen johtuvan ekan radan iskusta, joten vapautin iloisesti ajoissa ettei tarvitsisi ottaa iskuja etupäälle pysähdyksien muodossa. Tällä radalla olimme vasta 9./53, mutta hienosti silti jaksettiin koko päivä! Illalla yritin kotihieroa Stellaa, eikä siinä erottunut mitään suurempaa kipupaikkaa, joten selvittiin luultavasti säikähdyksellä. Onneksi ei sattunut mitään pahempaa ja onneksi meillä on huomiselle osteopaattiaika niin saadaan Stella kuntoon. Ensi viikko vain huilaillaan ja lenkkeillään!




Reissutoveri number one <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommenttisi tähän, kiitos! :)